quarta-feira, abril 05, 2006

Lavadoras a todas horas


Ai que pouco tempo disponho para escrever isto. É que claro, tenho que pôr três lavadoras. Isto de ter um filho friki-maniático-adorador de mamoas e plástico de cozinha é realmente estresante. Claro, todos os fins de semana alá vai, a ver castros e castróns, mamoas e mamóns, medorras e pedorras, recorrendo por ai pistas de terra, e claro quem lava todo isso? Imaginade, volve cumha suciedade secular, com toda a merda que tinham os nossos ancestros celtas, suevos, romanos, árabes e eu que sei que máis. Conhecedes algum detergente que borre todo isso? Ai, Dios mio. Eu que som umha persoa tam culta, que visitei tanto mundo e nom atopo um limpiador eficaz contra as manchas de terra de mámoas para o meu mamom... Eu, que até estivem em Meliha e conhecim a erva dalá. Que pena nom traer umha pouca para os animais... Ai, como me doem as pernas, ai como me doem os brazos, ai que me dam unos mareos que no puedo hija. Ai, si polo menos o meu negocio funcionara bem! Pero no. Con lo que quiero yo a mis niños. Ya me gustaria poder llevarles más repollos y ácido ascórbico, pero es que está tan caro en la farmacia! Mira que som bos os meus trabalhadores, bueno case todos. A minha empregada máis antiga que nunca conheceu varón acaba de abandonar-nos e nom loghro acostumbrar-me à sua ausência, Que le pasaría a la pobre? Nosotros que le dimos todo nuestro amor y nuestros bocadillos de jamón, que até a iamos buscar a casa para ir trabalhar... Ai ai ai!!! Mens mal que me quedan mis niñitos. Que curriños som! E as suas mozas que rapazas tam lindas, quem me dera umha delas para o meu filho!!! E as nenas, ai, que boíñas, aínda que bueno, já conhecerom varom. E a Farala, essa si que é botada pra adiante. Quere tanto ao meu filho que lhe fai todo o trabalho e mo manda pa casa para que assi poida cear tranquilamente o seu jurelo. Ai, que levo muito tempo sem queijar-me! Ai, como me doem os pés. Estes sapatos som tam velhos... pero bueno ata que o neghosio vaia milhor nom podo mercar outros. Ai e eu que fagho aqui de cháchara, se tenho que pôr três lavadoras e fazer-lhe a ceia ao meu monstruíto adorador de los castros.