sexta-feira, abril 07, 2006

MULLER FARTURA DE LOITA

Icono, símbolo e signo de feminidade. Síntoma titánico de todo o que me passa ultimamente. Culpável das minhas taquicardíacas ganas de viver em ansiedade guadiánica e na minha ataráxia particular. Culpável tamém desta minha pedanteria à hora de empregar estas verbas... Que passa, os sentires nom se podem expresar com palavras concretas e singelas, que nom simples? Essas palavras como QUÉRO-TE, GHUSTAS-ME MUITO ou COMO ME PÓS. As cousas polo seu nome, senom que lho perguntem a Castelao. AI! SE TI ES COMO A TERRA NOSA, E A TERRA COMO TI É...

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Yo si que estoy harta ancha de ver este tipo de bobadas producto de esa gilipollez momentánea que nos tiene fritas a tod@s... No sé quien decie la frase que si el amor entra por tu puerta, tírate por la ventana... Por que así me lo aprendi yo!!!!!!!

10:22 da tarde  

Enviar um comentário

<< Home