domingo, outubro 14, 2007

QUEM DI ESTRESS???????????????????????

Agora que disponho dum par de minutos, e dum tentáculo livre, vou escrever um par de palavras, ai, o que passa é que nom se me ocorre nada, ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Nom quero ir ao talher... Que passa com a minha língua, onde estám as minhas palavras, estám selados os meus os meus beizos, o meu cerebro está como umha uva pasa, nom se atopam as minhas neuronas? oh, nem sequera podo fumar a gusto, porque tenho a boca tam seca como a minha uva pasa de cerebro, reseca de resaca... maycar ouh, onte fum visitar-te, si e estás cada dia mais linda e melhor... Quero tirar-me numha piscina de coca-cola xeada e com muito ghas, para que me fagha cóxegas em todo o meu corpo reseco de resaca... Da-me la chispa de la vida, el clítoris de la coca-cola, quero mamar-te... quero mimar-te, quero meter-te... quero matar-te do meu pensamento, si, así é o passamento do meu pensamento. Como ves ando um pouco ocupada, mais tenho tentáculos de sobra para tocar todas as tuas cordas... e fazer um nó com elas e atar-te à minha cama. oh! palavras, deixade de sair, é que som umha persoa de contrastes... tu bi or no tubí... tenho a cabeza mais cheia que as minhas mans... e se me estám secando as ideias porque se dedicam a comer uvas pasas...

11 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Tu bi or no tubí...

Tu bi, eu tambén...
mais quen non?
quen non o sexa é un minusválido do corazón.

(e non me refiro ó biligüismo diglósico que nos afecta)

9:54 da tarde  
Blogger Ethaw said...

Si las palabras nacen en nuestros mundos supuestos, quizá escribir es una salida a todos los mundos que suponemos pensando.

7:21 da tarde  
Anonymous Anónimo said...

tu bi or no tu bi, pero que os enseñan ahora en el colegio? tu lo que estás es mal de la chencha, y no tienes dignidad ninguna, que es eso de atar a la gente. Nom acredito. Cuando yo era joven no habia esas marranadas, hombre, primero te cascabas, digo casabas y luego ya se vería, y nada de alcohol, ni drogas, hombre, a ser sano y fuerte, y con la cabeza bien fría, que así me lo aprendi yo!!!!!!

10:28 da tarde  
Anonymous Anónimo said...

jaja, menos mal que non tiñas tentáculos!! ai, ese estrés sóname... e non ten que ver co traballo... como se nota que hai moito cego que o é porque non quere ver!! en fin, ánimo e sempre TO BE!!

(a resaca tereina eu mañá)

7:24 da tarde  
Blogger Ra said...

Hipnóticos daños colaterales del Maycar, supongo.Me gustó tu blog, y gracias por la visita.Que sean muchas más. Saludo!

8:41 da tarde  
Blogger RAIKO said...

Yo estoy espeso mental desde hace un par de semanas... mi musa se ha ido de vacaciones (andará en algún local de ambiente, haciendo unas chapas).
Tengo el síndrome del folio en blanco... de la pantalla en blanco.
Un saludo.

10:06 da tarde  
Anonymous Anónimo said...

Forza e enerxía, todo pasa...

Unha aperta e un Beijo sanadores.
:)

2:04 da tarde  
Blogger Mr Tichborne said...

Xa sabía eu que o do Maycar era garrafón...

9:07 da tarde  
Blogger Torreira said...

As verbas que escribes ulen a ron

4:00 da tarde  
Blogger Chousa da Alcandra said...

Bi-soñez abunda moita.
Parabéns semánticos pola sintaxe empregada.

Glú-glú (Saúdos en linguaxe besuguiano)

5:14 da tarde  
Blogger Avelaíña said...

Titulo e subtítulo do blog tremendamente divertidos, como a meirande parte dos post... (Consello para a resaca: pipas con sal)

10:31 da tarde  

Enviar um comentário

<< Home