domingo, outubro 14, 2007

Reseca de resaca



hips!!! Tenho que ir trabalhar... Nom podo com o meu padal. Tenho a boca mais seca que o meu cerebro uva pasa. Oh, dios mio... A medida que avanza a tarde vou-me acordando de cousas que dixem onte... Onte estivem totalmente exposta, como Frida Kahlo nas paredes da nossa Compostela... Espin-me, como Guadi e Guillermo; Se te queres vir ti vente... dixen-lhe. Levo bebidas já quatro coca-colas e duas águas, e nom quero que me sigam chegando frases à cabeza, frases vitimas da desesperaçom e da minha ansiedade que segue tendo nome de mulher. Onte cheguei ao everets do patetismo, 8.848 tetricidades sairom pola minha boca. Mas nom passa nada; para a semana encarregarei cita em corporaçom dermoestética e cambiarei o rosto. Logo mercarei bilhetes para ir-me mui longe durante uma tempada, e quando a gente se esqueça de mim, volverei e comezarei umha nova vida e deixarei de queixar-me tanto. Som um pouco brasas, mas agora que a suicidei vou pôr ponto e final.

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

jajajaja coitadiña!! estou imaxinándote abrindo cocacolas e augas sen parar con cara de desesperación!! ten que ser moi fodido o ir currar nesas condicións...

é unha puta merda iso de ter ansiedade por alguén... o peor dos velenos.

9:01 da manhã  

Enviar um comentário

<< Home